محسن غلامی (آهنگساز و نوازنده سنتور) به تازگی آلبوم «تنیده در جان» را تولید و موسسه آوای «برگ‌ریزان» آن را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلبوم «تنیده در جان» با آهنگسازی و تنظیم محسن غلامی منتشر شده است.

محسن غلامی درباره جزییات آلبوم جدیدش به ایلنا گفت: «تنیده در جان» در ادامه آلبوم «قصه وفا» است که در سال 1397 منتشر شده و مانند همان آلبوم متشکل از قطعات چهارنوازی و سه‌نوازی برای ساز سنتور است.

غلامی افزود: قطعات بخش اول آلبوم «تنیده در جان»  به لحاظ تنظیم، همچنین استفاده از برخی صداها در زیر ارکستر، با  آلبوم قبلی متفاوت است و هدف از آن نشان دادن توانایی همنوازی چند خط سنتور از نظر بافت ملودیک و ارکسترال است.

محسن غلامی درباره کوک اجرایی آلبوم «تنیده در جان» نیز گفت: کوک اجرایی این اثر در دستگاه نوا و آواز دشتی است وصدای ارکستر کاملا از فضایی متفاوت بهره می‌برد.

این آهنگساز و نوازنده سنتور در ادامه گفت: نکته قابل ذکر دیگر این است که آوازهای اجرا شده نیز با همراهی دو خط سنتور بوده که به صورت سوال و جواب است.

غلامی در پایان گفت: قطعات «سرگشته» و «شکوه» مربوط به بخش اول آلبوم «تنیده در جان» است که فضای استفاده شده در آن با بخش‌‌های دیگر آلبوم تفاوت دارد.

آلبوم «تنیده در جان» متشکل از 6 قطعه «سرگشته»، «قطعه آوازی تنیده در جان»، «شکوه»، «قطعه آوازی»، «لاله‌زار» و «رقصان» است و با همراهی رویا باقرزاده تولید شده و موسسه آوای «برگ‌ریزان» آن را منتشر کرده است.

لینک خبر از ایلنا