تصنیف گیلانی «زوار دیدن» با صدای شاهرخ شیردوست منتشر شد. آهنگسازی این اثر به عهده رضا کوچ‌اصفهانی بوده و محسن غلامی تنظیم‌کننده آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصنیف گیلانی «زوار دیدن» با صدای شاهرخ شیردوست و آهنگسازی رضا کوچ‌اصفهانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

شعر این اثر سروده رضا کوچ اصفهانی است و محسن غلامی تنظیم ارکستر آن را به عهده داشته است.

محسن غلامی درباره جزییات تصنیف گیلانی «زوار دیدن» به ایلنا گفت: ساختار ملودیک این قطعه کاملا بر مبنای موسیقی فولک گیلان است، اما در تنظیم این کار سعی نمودم از فضای نزدیک به موسیقی کلام و همچنین موسیقی محلی استفاده نمایم.

او افزود: البته سازهایی که در این قطعه به کار گرفته شده‌اند از سازهای موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی هستند و تلاش شده بین این دو قسمت ارتباط درستی بوجود آید.

محسن غلامی در پایان گفت: فضای تنظیم اثر نیز مانند کارهای قبلی‌ که در زمینه موسیقی محلی انجام داده‌ام، کمی مدرن‌تر از حالت معمول است و از حالت سنتی خود فاصله دارد.

از دیگر عوامل تولید تصنیف «زوار دیدن» می‌توان به نفیسه طباطبایی (نوازنده به فلوت)، مریم صدق‌آمیز (نوازنده کمانچه)، رویا باقرزاده (نوازنده سنتور)، حسین رودگر (نوازنده گیتار)، علیرضا احمدی (نوازنده تار، سه‌تار و تار باس)، مجید طریقی (نوازنده تنبک) و آرمینا عبدی (نوازنده گروه کر) اشاره کرد. فهیمه موسوی، شهلا رجوعی، مینا شیردوست و ماندانا اسکندری نیز همخوانان این اثر موسیقایی هستند.

لینک خبر از ایلنا 

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-967369

دانلود از وب سایت محسن غلامی